Breaking News

Wednesday, June 17, 2015

රාජකීය ඇතෙක්


ඔන්න එකොමත් එක කාලෙක ගම්මුලෑදෑනියයි, වලව්වේ හාමු මහත්තයයි ඉස්කෝලෙ ලොකු මහත්තයයි හෙන ගජ යාලුවොලු,ඉතින් මුන් තුන් දෙනා සෙට් වෙලා අඩියක් ගහන අතරෙ ඔන්න මුන්ගෙ ගෑනු ගැන කතාවක් ඇදිල ආවලු.හොද කතාවක් නම් බැරියැ ගෑනුන්ගෙ හොර මිනිස්සු ගැන තමයිලු කතාව.. 
ඉතින් පදමට සූර් වෙලා හිටපු ඉස්කොලේ මහත්තයා කියනවලු දුකෙන් 
“අනේ බලපන්කො මම හිතන්නෙ මගේ ගෑනිට හොර සම්බන්ධයක් තියෙනවනෙ අපේ ගමේ වඩුවත් එක්ක” 
“ඒ මොකෝ උඹ එහෙම කියන්නේ” කියල ආරච්චියා ඇහුවලු 
“දවසක් මම ගෙදර යනකොට ඇද යට තිබිල කියතක් හම්බ උනානෙ,ඒක මගෙ නෙවෙයි” 
“ඒක නේන්නම් බලහන්කො මම හිතන්නෙත් අපෙ ගෑනි වලන් ගේන එකත් එක්ක යාලුයිනෙ බන්” ආරච්චියා අඩ අඩ  කියනවලු 
“ඒ මොකෝ ඒ?”මේ පාර ඇහුවෙ ඉස්කොලය තමයි 
“දවසක් මම ගෙදර ඇද යට බලනකොට ඇද යට තිබිල මුට්ටියක් හම්බ උනානෙ ඒක අපේ ගෙදර එකක් නෙවෙයි” කියල 
ඔය ඔක්කොම අහගෙන හිටපු වලවුවේ හාමු මහත්තයා,”බලනකොට මගේ ගෑනි හොදයිනෙ බොලවු,ඒකී මේ අතපල්ලෙන් වැටිච්ච එවුන් එක්ක ගිහින් නෑනෙ” 
“හැහ්..! ඒ මොකො ඒ..” අනිත් දෙන්නම එක පාරට අහනවලු 
“අපේ එකීගෙ නම් සම්භන්දෙ තියෙන්නෙ වලවුවේ ඇතත් එක්ක තමයි,ඌ හොද පෙලපතක් තියෙන රාජකීය ඇතෙක්,ඒ මොකද මට දවසක් ඇද යට ඉදල ඇත්ගොවුවව හම්බ උනානෙ කියල” පොර ආඩම්බරෙන් කිව්වලු

No comments:

Post a Comment

Designed By Published.. Blogger Templates